dimarts, 19 de març del 2013

FOTOS DELS VIDRES DE LA CLASSE DELS EXTRATERRESTRES!!

11 comentaris:

  1. Martí: Al final van quedar bé els llibres.

    ResponElimina
  2. KHADIJA: Ens han quedat molt bé els nostres extraterrestres.

    ResponElimina
  3. Ferran: Sí que estavem guapos jajajjajajaj XD

    ResponElimina
  4. laila:els extraterrestres m'han agradat molt :)

    ResponElimina
  5. clàudia: els extraterrestres han quedat molt bé.

    ResponElimina
  6. ALBA: tots els dibuixos que vqm pintar al vidre van quedar molt divertits!!!!

    ResponElimina
  7. Valentin t'ho vas perdre , va ser molt divertit, i a tothom al final li va sortir molt bé

    ResponElimina
  8. valentin:ho jo no i vaig ser aquest dia estava esquiant

    ResponElimina
  9. Maria:jo m'ho vaig passar molt bé, la veritat els extraterrestres de la finestra van quedar xulíssims!

    ResponElimina