dilluns, 24 de febrer del 2014

EXCURSIÓ A BARCELONA

Divendres dia 21 de febrer vam anar a Barcelona d’excursió al museu de la historia de Catalunya.
Per començar el dia vam fer una hora i mitja d’autobús fins arribar a la capital catalana. Un cop allà, vam anar a esmorzar sota unes voltes just al costat del museu perquè plovia. Quan vam acabar vam fer una volta passejant pel port mentre esperàvem a que ens donessin permís per entrar al museu.
Quan vam entrar vam deixar les motxilles a les taquilles i vam començar a contemplar aquell magnífic espai. Vam escoltar la història de Catalunya des de l’època moderna fins la guerra de successió i finalment vam fer una obra de teatre amb els personatges més importants d'aquest període de temps.
Seguidament quan va acabar la visita vam dinar a un lloc on hi havia moltes gavines. Al cap d’una estona cam anar a veure l’estàtua de Colom després vam caminar fins la plaça de Colom per veure l’estàtua del descobridor d’Amèrica.  Després vam tornar a pujar a l'autobús en direcció al nostre poble: Pals

1. Veig que va ser una sortida fantàstica i que vau aprendre moltes coses!